Ja, omdat we bij het aanbieden van deze dienst geen regels en voorschriften van Twitter overtreden.
Meer dan 1,3 miljard accounts op Twitter vandaag, met meer dan 326 miljoen wereldwijde maandelijkse actieve accounts en meer dan 500 Million Tweets, die dagelijks worden geplaatst. Ten eerste heb je een uitnodigend profiel nodig om die accounts te bereiken en nieuwe volgers te krijgen. Je moet ook interactie hebben met influencers, tweeten, retweeten, mensen taggen, relevante hashtags gebruiken, afbeeldingen en video’s gebruiken en jezelf of je merk promoten. Laten we eens kijken hoe we Twitter-volgers organisch kunnen vergroten.
Goedkope twitter volgers geleverd via een BOT systeem. De volgers
Echte twitter volgers van echte actieve gebruikers. De volgers komen uit USA.
Pas je profiel aan
Zorg voor een compleet profiel met uw volledige naam of bedrijf en een naam die bij uw merk past. Maak een trefwoordvriendelijke bio die linkt naar uw website en een persoonlijke foto of bedrijfslogo. Om ervoor te zorgen dat uw pagina opvalt, past u het kleurenschema aan en gebruikt u een kopafbeelding die bij uw merk past.
Deel je grip met vrienden en klanten via verschillende sociale mediaplatforms zoals Facebook en Instagram. Ga ook verder dan het sociale – maak het bekend in een nieuwsbrief; plaats het op visitekaartjes, advertenties en marketingmateriaal; en embed het op uw website.
Bekijk hoeveel volgers ze hebben en wie ze zijn, hoe vaak ze tweeten en wat ze tweeten. Hoe ziet haar profiel eruit? Hoe reageren ze op hun concurrentie of klanten, en welke soorten content plaatsen ze die de meeste aandacht krijgen? Volg ze en retweet hun inhoud om op hun radar te komen. Deze stap is net zo belangrijk voor mensen die hun Twitter-volgers willen vergroten.
De algemene vuistregel is dat als je iemand volgt op Twitter, ze je waarschijnlijk terug zullen volgen. Gebruik Wie volgt om populaire feeds te vinden en upload uw e-mailcontacten naar Twitter om mensen te vinden die u al kent. Vind en volg influencers in uw branche – Als u in de voedingsindustrie werkt, zoek en volg dan beroemde chef-koks. Als ze zien dat je ze volgt, volgen ze je misschien terug – en je tweets kunnen in hun feeds terechtkomen. Wat je ook van plan bent te doen om Twitter-volgers te vergroten, probeer het organisch te doen. Hoewel je misschien in de verleiding komt om een lijst met volgers te kopen, zijn die lijsten meestal gevuld met bots die jouw producten of diensten niet kunnen kopen en die toch van Twitter kunnen worden verwijderd.
Interactie met gebruikers is een trefzekere manier om aandacht en een groter aantal volgers te krijgen. Tweet regelmatig, beantwoord gebruikers die u hebben genoemd of contact met u hebben opgenomen voor klantenondersteuning, like en retweet de berichten van anderen, en voeg regelmatig uw opmerkingen toe zonder overdrijven. Overweeg om andere Twitter-gebruikers voor te stellen door hun handvat te geven, en overweeg om Tweet Chat te gebruiken om in realtime in contact te komen met volgers die dezelfde interesses delen.
Ontdek wanneer uw gebruikers op Twitter zijn, zodat ze uw tweets kunnen zien. Krijg inzichten met behulp van gegevens van Sprout Social, Hootsuite of Buffer om tijdige berichten te plannen die niet verloren gaan in de feeds van uw volgers. De heersende consensus is dat de beste tijd om te posten op weekdagen tussen 12.00 en 15.00 uur is, maar er zijn nog tal van andere tips. Verspreid je tweets ook, zodat je geen overweldigende volgers hebt. Als u uw activiteit beperkt tot één tweet per uur of twee, kunt u uw zichtbaarheid maximaliseren zonder uw netwerk te vervreemden.
Kennis van hashtags is cruciaal als je Twitter-volgers wilt vergroten. Vervolgens bespraken we het gebruik van relevante hashtags.
Hashtags zijn misschien wel de krachtigste functie op Twitter. Gebruik ze vaak – streef naar ten minste twee per tweet. Hashtags helpen mensen uw tweets te vinden via zoekopdrachten. Zorg ervoor dat u degene gebruikt die relevant zijn voor uw merk en publiek. Bekijk wat er trending is en bekijk de tweets van concurrenten voor ideeën of maak een nieuwe die mogelijk van de grond komt.
Tweets met afbeeldingen en video’s zorgen voor meer betrokkenheid. Volgens Buffer kan het toevoegen van een relevante afbeelding van hoge kwaliteit aan een tweet de betrokkenheid met ongeveer 150% verhogen, terwijl tweets met video’s zes keer meer kans hebben om te worden geretweet. Als je geen video hebt, gebruik dan afbeeldingen, maar vermijd het gebruik van stockfoto’s en let op auteursrechten.
Als je je Twitter-volgers wilt vergroten, zorg er dan voor dat wat je deelt kwaliteit boven kwantiteit is en voeg variatie toe aan de inhoud die je deelt. Gebruik Twitter-enquêtes, markeer verhalen van klanten en recente blogposts, en deel nieuws en evenementen over merken en de branche. Wees je beste zelf door je meest interessante tweets bovenaan je profiel vast te pinnen. Wanneer gebruikers uw site bezoeken, is dit de eerste tweet die ze zien.
Ongeveer 75 procent van de B2B-bedrijven verkoopt zichzelf op Twitter. Naast het promoten van uw producten en diensten, kunt u uw aanhang vergroten door promoties zoals prijsvragen en weggeefacties uit te voeren. Wie houdt er niet van gratis spullen? Elke deelnemer is een potentiële nieuwe volger en elke volger kan zijn vrienden een waarschuwing geven. U kunt ook Twitter-advertenties gebruiken. Adverteren op Twitter is ook een geweldige manier om Twitter-volgers te vergroten, met lage kosten per klik en betere targeting op basis van betrokkenheid en zoekwoorden. Wanneer u een tweet promoot, is de kans groter dat deze de juiste doelgroep bereikt.
Meer engagement krijgen betekent zelf betrokken raken. Over het algemeen is Twitter een gebruiksvriendelijk platform waarmee u verteerbare inhoud met specifieke doelgroepen kunt delen. Je hebt een veel betere kans om je volgersbestand te laten groeien als je over de juiste elementen beschikt: een solide profiel, hoogwaardige inhoud en connecties met influencers en anderen in je branche.
Stop daar niet alleen nadat je net hebt geleerd hoe je je Twitter-volgers kunt laten groeien. Leer meer over marketing op Twitter met Simplilearn’s Advanced Social Media Certification-training en digitale marketingstrategieën en best practices met Simplilearn’s Digital Marketing Specialist-programma.
Als je investeert in social media marketing, ben je waarschijnlijk op zoek naar een snelle boost. Echte Volgers Kopen wil ervoor zorgen dat klanten kwaliteit en snelle resultaten krijgen. We beloven dat de diensten die u koopt in minder tijd worden geleverd aan de relevante berichten of profielen of video’s.
Een van de websites met alle voordelen die je nodig zou kunnen hebben om hun geloofwaardigheid op populaire sociale-mediaplatforms te vergroten, is Appsally. Als u geïnteresseerd bent om uw aanwezigheid op deze platforms te vergroten, kunt u kwaliteitsservices vinden op Famoid. Er staan veel combinaties en pakketten op de site. Zoek gewoon naar de gewenste service en ontvang alle gerelateerde combinaties en pakketten. Kies degene die het beste bij uw budget en strategie past.
Op dit moment zijn er twee opties waaruit je kunt kiezen. Als je bijvoorbeeld echte Twitter-Follower je kunt deze optie selecteren en 1.000 nieuwe volgers krijgen voor slechts € 59,99. En er is ook de mogelijkheid om 1.000 nieuwe vrouwelijke volgers te krijgen voor € 99,99 in de VS.
Een van de grootste uitdagingen bij het runnen van een geweldige Twitter-feed is het constant vinden van dingen om te posten. In tegenstelling tot bloggen of sociale media, wil je op Twitter misschien meerdere keren per dag iets nieuws bedenken. Het is niet ongewoon voor Twitter-gebruikers om 10-20 keer per dag te posten.
Gelukkig zijn er verschillende dingen die je op Twitter kunt plaatsen. Zelfs Fortune 500-CEO’s posten alles, van waardevolle inhoud tot eigenzinnige mijmeringen tot redelijk grappige grappen.
Hier zijn tien ideeën die je kunt gebruiken om dingen te maken om te delen op Twitter.
Is er een specifiek artikel, boek, workshop, dvd, YouTube-video, tijdschrift of andere bron die u zou aanbevelen? Plaats een link naar deze bron en een beschrijving van wat je er leuk aan vond.
Het plaatsen van waardevolle originele inhoud zou de hoeksteen van uw Twitter-feed moeten zijn. Je kunt allerlei andere inhoud plaatsen, maar je Twitter-feed moet het leven van je volgers fundamenteel verbeteren. Hier is een voorbeeld uit de Wall Street Journal.
Trivia vragen is een snelle en gemakkelijke manier om de betrokkenheid te vergroten. Dit werkt vooral goed voor mensen die gepassioneerd zijn over een onderwerp.
Gebruik verschillende soorten kleinigheden om verschillende soorten mensen te betrekken. Gemakkelijke vragen kunnen nieuwkomers helpen trots te zijn dat ze het goed hebben gedaan, terwijl extreem moeilijke vragen de hardcore fans zullen uitdagen.
Mensen erbij betrekken zorgt altijd voor anticipatie op de grote dag.
Nieuws van schokkende gebeurtenissen, controversiële meningen of onverwachte aankondigingen resoneren altijd.
Zoek naar ongebruikelijke dingen en ontdek hoe u ze kunt upgraden. Of zoek naar algemeen aanvaarde overtuigingen waar u het niet mee eens bent en post uw meningsverschil.
Stel een inzichtelijke vraag. Je volgers zullen vaak strijden om als eerste de vraag te beantwoorden. Als uw vraag tot nadenken stemt, zullen mensen vaak hun best doen om goede antwoorden te schrijven.
Dit kan helpen om intrigerende discussies over je vraag, product, merk of hashtags op gang te brengen.
Maar deze influencers zijn ook duur in vergelijking met de micro-influencers. Tegenwoordig is micro-influencer een term die wordt gebruikt voor influencers met minder volgers met grote impact. Die merken en bedrijven die geen dure influencers kunnen inhuren, kunnen micro-influencers inhuren. Financieel kan het inhuren van een micro-influencer veel winstgevender zijn voor merken.
Ze kunnen meer rendement behalen door op die manier minder uit te geven. Als je een influencer op Twitter wilt zijn, kun je goedkope Twitter-volgers kopen van vertrouwde sites en herkenbare inhoud tweeten. Zelfs als je een paar honderd volgers hebt, kun je winst maken als je betrokkenheid hoog is. Grote merken huren veel micro-influencers in met hoge betrokkenheidsmogelijkheden.
Twitter geeft een blauw vinkje als teken van authenticiteit aan de belangrijkste personen en merken. Twitter verifieert de meest invloedrijke gebruikers op het gebied van muziek, acteren, journalistiek, politiek, mode, religie, zaken, sport, media en anderen.
Ook kunnen de mensen met parodie-accounts zoals die van star wars geen verificatie van Twitter verdienen. Maar het meest opvallende feit is dat verificatiecriteria niet afhankelijk zijn van het aantal volgers of tweets.
Een dergelijke bewaring is lovenswaardig en eerdere klanten hebben gezegd dat ze nooit met veiligheidsproblemen te maken hebben gehad. Dit stimuleert zowel oude klanten als nieuwe mensen om via onze website te kopen. Na het kopen van plannen vanaf hier blijft het Twitter-account verbeteren zonder kans op accountopschorting. De betalingsgegevens worden niet bewaard, wat de bezorgdheid van de bankbeveiliging bespaart. Dus als een gebruiker bij ons koopt, zijn ze al veilig met die plannen.
Type | USA, USA Vrouwelijke volgers, EU volgers |
---|---|
Aantal | 100, 250, 500, 1000, 2500, 5000 |
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.